Elmi kitablardan düşündürücü sitatlar | Kitab sözləri

 

“Başqalarını tanımaq ağıl əlamətidir, özünü tanımaq — müdriklik”.
Lao Tzu, Daosizm

 

Zaman — Tanrının yaratdığı Kainatın ayrılmaz bir xüsusiyyətidir, ona görə də, Kainat meydana çıxana qədər başlanğıc zaman da mövcud olmayıb.
Stephen W. Hawking, Zamanın Qısa Tarixi

 

Həqiqət həmişə həqiqətdir; istər onu müşahidə yolu ilə, istərsə də əqli nəticə ilə dərk edək.
Aminə Sədr, Tanrını Axtaran Qız

 

Qəlbin missiyası — həyat hadisələrindən dərs almaq və müdrikləşməkdir.
Joe Dispenza, Kendiniz Olma Alışkanlığını Kırmak

 

Gülüş və təbəssüm immun sistemini gücləndirir, bədəni xəstəliklərdən qoruyur, müalicə edir, ömrü uzadır. Yumor sağaldır .
Allan Pease, Bədən Dili

 

Kiminsə bizi incitdiyini unutmağın bu qədər çətin olmasının səbəni bu cəhdin ibtidai formada olan limbik sistemimizə həkk edilməsidir.
Joe Navarro, Bədən Dili

 Elmi kitablardan düşündürücü sitatlar elm haqq;nda kitab

Yazı — bəşəriyyətin müxtəlif dövrlərdə yaşamış və bir-birini heç vaxt görməmiş insanları birləşdirən ən böyük ixtirasıdır. Kitablar zamanın buxovlarını qıraraq, insanların möcüzələr yarada biləcəyini göstərir.
Carl Sagan, Kosmos

 

«Bahalıdırsa=yaxşıdır» Çoxsaylı araşdırmalar göstərir ki,malın keyfiyyətindən əmin olmayan alıcılar çox vaxt bu stereotipdən istifadə edirlər.
Robert B. Cialdini, İnandırma Psixologiyası

 

Xəstəliyi daima sizin qayğınıza qalan təhtəlşüur yaradır.Sizə bir növ nəyinsə qaydasında olmadığını siqnal edir.Buna görə xəstəliyi lənətləmək əvəzinə onu sevin və təşəkkür edin.Qəribə səslənsə də bunu edin.
Valeriy Sinelnikov, Öz Xəstəliyini Sev

 

Tütünün səbəb olduğu ölümlərin sayı İkinci Dünya müharibəsinin səbəb olduğu ölümlərin sayından çoxdur. Siqaret hər il 3 milyon insanın ölümünə səbəb olur. Bu sayın 2020-ci ildə 10 milyona çatacağı gözlənilir. Siqaret aludəçilərinin sayındakı artışın səbəblərindən biri inkişaf etmiş ölkələrdəki gənc xanımları hədəf alıb, onlara siqaret çəkməyin müasirlik və təqdirəlayiq davranış olduğunu göstərən reklam kampaniyalarıdır. Bir çox siqaret markası tərkibində «qətranın» az olduğu vurğulanaraq reklam olunur. «Az qətranlı siqaret» reklamları siqaretin həqiqətən xərçəngə səbəb olduğunun siqaret firmaları tərəfindən üstüörtülü etirafi deyilmi? daha az
Carl Sagan, Karanlık Bir Dünyada Bilimin Mum Işığı

 

Sən Bütövün bir parçası kimi var idin və səni yaradanın içində yox olacaqsan. Daha doğrusu, dəyişdirilərək nəsnələrin toxumu olan loqos tərəfindən udulacaqsan.
Marcus Aurelius, Özümlə Təkbətək

 

İstər roman yazarı, istər nəğməkar şair ya da psixoterapevt olsun, qəlbinin səsini, yəni duyğularının dilini anlamağı bacaranlar öz hisslərini sözlərlə daha yaxşı ifadə edə bilir. Bu daxili «köklənmə» onlara «təhtəlşüur müdrikliyi»ni, yəni ən dərin arzuları əks etdirən simvollar olan xəyal və yuxuların gizli mənalarını sözlərlə ifadə etmək bacarığını verir.
Daniel Goleman, Duygusal Zekâ

 

İzdihamda fərdə təsir göstərməklə və şöhrət, şərəf, dini və vətənpərvərlik kimi hisslər oyatmaqla, onu çox asanlıqla hətta özünü belə qurban verməyə məcbur etmək olar.
Gustave Le Bon, Xalqların və Kütlənin Psixologiyası

 

Ağlı olsa da, sevməyi və sevilməyi bacarmayan insan əqli və mənəvi iflasa, nevroza, hətta ola bilsin, psixoza tutulmağa məhkumdur.
Daniel Keyes, Algernon'a Çiçekler

 

Ya insan müharibəni bitirəcəkdi, ya da müharibə insanı.
Nigel Warburton, Fəlsəfənin Qısa Tarixi

 

Türkcə Elmi kitablardan sitatlar

 

Dünyanın hayalperestlere ihtiyacı var.
Kathleen Krull, Marie Curie

 

Gökyüzünden bir kuşun süzülerek geçişini seyrettikten sonra aynı şeyi sizin de yapmak istediğiniz hiç oldu mu? İnsanlar varolali beri kuşlar gibi uçabilmeyi arzulamışlardır.
Billy Aronson, Bilimsel Gaflar

 

“Görmek, bakmaktan fazlasını gerektirir.”
David Eagleman, Incognito — Beynin Gizli Hayatı

 

Yavaş yaşamak kontrolü ele almamızı ve doğanın ritmiyle aramızda bir bağ kurmamızı sağlar.
Francesc Miralles, Ikigai

 

Yaşamımızı tekrar gözden geçirerek bilinçaltı programınızı değiştirir, böylece dünyamızı ve yaşamımızı da değiştirmiş oluruz.
Valeriy Sinelnikov, Hastalığını Sev

 

Düşünceler baskı altına alınarak yok edilemez. Onlar ancak dikkate alınmayarak yok edilebilir. Düşünmeyi reddederek — değişmeyi reddederek. İşte bizim toplumumuzun yaptığı da bu!
Ursula K. Le Guin, Mülksüzler

 

Öyle bir gün gelir ki tüm sermayeni kaybedebilirsin. Ama unutma âlimin sermayesi kafasındadır, yani ne olursa olsun, eğitimin daima seninle kalır.
Bilim ve Teknik Dergisi, Bilim ve Teknik — Sayı 639

 

«Mikroskop insana önemini gösterdi, teleskop ise önemsizliğini…»
(Manly P. Hall)
Serkan Karaismailoğlu,Beyinde Ararken Bağırsakta Buldum

 

Bir çağda dünya görüşü olan şeyler, bir sonrakı çağda saçmalıklara dönüşmüş, dünün ahmaklığı ise yarının bilgeliği olmuştur.
Michio Kak, Olanaksızın Fiziği

 

Zamanınızı neyle geçirdiğiniz, beyninizdeki değişimleri belirler. Yediğinizden fazlasısınızdır aslında; bir anlamda sindirdiğiniz bilginin kendisine dönüşürsünüz.
David Eagleman, Canlı Devre: Durmaksızın Değişen Beynin İçyüzü

 

Bugünün çocukları modern yaşam ve teknolojik kolaylıklardan yana avantajlı görünse de ‘doğal yaşam’ yönünden kayıp bir nesil olarak değerlendirilebilir.
Canan Karatay, Karatay Diyeti

 

Biz tuhaf bir türüz, kendi kendimizi yok etmenin araç gereçlerini icat ettik.
Carl Sagan, Tanrı'nın Kapısını Çalan Bilim

Çünkü insanlar yaratılış itibariyla birbirlerine benzerler. İnsanların ancak güzel ahlaklı ve faziletli olmaları, kötü işlerlerden sakınmalarıyla birbirlerinden farklı olur.
İbn-i Haldun, Mukaddime

 

 

0 şərh